Nie zaznaczenie w/w zgód wiąże się z utratą progów rabatowych STANDARD, PREMIUM lub VIP.
Codziennie pracujemy dla Ciebie aby oferta na Chroma.pl była najlepsza a proponowane rabaty i promocje były dopasowane do Twoich potrzeb, dlatego chcemy mieć możliwość informowania Cię o nich.
Zaznaczenie poniższych zgód jest dobrowolne, ale konieczne aby uczestniczyć w Programie Partnerskim i Lojalnościowym 2 w 1.
Nie spamujemy, bo sami nie lubimy spamu.
Rozumiem
1 | Analiza CV
Na tym etapie sprawdzamy, czy Twoje kwalifikacje są zgodne z wymaganiami stanowiska, na które zaaplikowałeś. Wiedz, że lubimy czytać, więc załączając do swojej aplikacji również list motywacyjny zrobisz nam dużą przyjemność (tylko napisz go od serca!). Staramy się działać szybko, więc ten etap zamykamy maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od momentu dotarcia do nas Twojej aplikacji.
3 | Rozmowa kwalifikacyjna
W umówionym dniu spotkasz się w siedzibie naszej firmy z przyszłym przełożonym i HR Managerem. Oczywiście, że będziemy starali się wydobyć z Ciebie jak najwięcej informacji, ale nic się nie bój – robimy to (prawie) bezboleśnie. Ze względu na charakter pracy na danym stanowisku, możemy poprosić Cię o wykonanie jakiegoś zadania lub o przedłożenie próbki Twoich wcześniejszych dokonań.
4 | Decyzja
Podczas spotkania określimy termin, w jakim poinformujemy Cię o wyniku rozmowy. Jeśli nasza decyzja będzie odmowna, to także zadzwonimy do Ciebie. Jeśli będziemy na tak, to nie pozostanie nam nic innego, jak przejść do konkretów związanych z powitaniem Ciebie w naszym gronie.
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszym Działem HR, który twierdzi, że nie gryzie i chętnie porozmawia z osobami zainteresowanymi pracą w naszej firmie:
Telefon: 68 363 41 39
E-mail: praca@chroma.pl
Poleć nas
Podoba Ci się portal? Poleć go innym!