Często zadawane pytania.

Skorzystaj z wyszukiwarki lub swobodnie przeglądaj dział FAQ

  1. W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?

    W zakładce Moje konto, wybierz „Ustawienia konta”, tutaj będziesz mógł zmienić hasło i dane kontaktowe.


  2. Gdzie jest moje zamówienie?

    Informacje o zamówieniu znajdziesz w zakładce Moje konto. Możesz tutaj sprawdzić status zamówienia, nr listu przewozowego i inne potrzebne informacje


  3. Ile kosztuje przesyłka?

    To my ponosimy koszt przesyłki. Oferujemy również przesyłkę anonimową (wysyłamy paczkę bez naszych oznaczeń do Twojego Klienta), też Gratis!


  4. Jakie są dostępne formy zapłaty?

    Informacje na temat płatności znajdziesz tutaj.

    image


  5. W jaki sposób skontaktować się z chromadruk.pl?

    W zakładce Kontakt znajdują się wszystkie informacje.


  6. W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?

    Na stronie głównej znajduje się zakładka Produkty niedostępne, po zalogowaniu się opisz produkt, który wycenimy.
    Prosimy o posługiwanie się dostępnymi nakładami (najlepsza cena). Wysokie koszty przygotowania sprawiają, że indywidualny druk nietypowego nakładu będzie kosztował więcej.


  7. Do kogo skierowana jest oferta promocyjna – 100 wizytówek za 1 pln?

    Ofertę kierujemy do nowych firm w chromadruk.pl ( będących w programie partnerskim) Sprzedajemy 100 wizytówek prawie za darmo, ponieważ zależy nam abyś poznał nasz sklep internetowy ze wszystkimi funkcjami i ocenił jakość druku. Promocja ma regulamin – zobacz. Sprawdź jak przygotować plik zgodnie z naszą specyfikacją.


  8. Dlaczego nie mogę opłacić zdjęć za pomocą przelewu tradycyjnego?

    dla tego rodzaju produktów udostępnione są pozostałe formy płatności umożliwiające natychmiastowe pobranie plików.


  9. Czy mogę założyć nowe konto na nr NIP, który widnieje w państwa bazie?

    Na dany numer NIP może być utworzone tylko jedno konto.


  10. Dlaczego nie mogę zamówić wzornika papierów za pobraniem?

    Wzornik papierów wysyłany jest Pocztą Polską S.A. – list polecony. Ta usługa nie jest łączona z pobraniem.


  11. Jaka jest najmniejsza czcionka, która będzie widoczna po wydruku?

    minimum 7 pkt – 100%K


  1. W jaki sposób przesłać pliki do druku? Jaką wybrać opcję sprawdzania?

    W jednym z kroków składania zamówienia pojawi się okno do wgrania pliku. Udostępniamy 2 metody wgrywania, w zależności od wielkości pliku. Abyśmy sprawdzili czy plik przygotowany jest zgodnie z naszą specyfikacją należy opłacić zamówienie. Jeśli nie chcesz płacić przed sprawdzeniem przez nas pliku, wyślij pracę na adres e-mail: pliki@chroma.pl, w treści maila wpisując numer zamówienia. Zweryfikujemy plik i prześlemy odpowiedź.

    Przy wyborze parametrów druku znajduje się okno dotyczące sprawdzania plików:
    bez sprawdzania, bez sprawdzania z potwierdzeniem - On Screen Proof i ze sprawdzaniem, tutaj znajdziesz wyjaśnienie.


  2. Jakiego typu pliki akceptujecie?

    Przyjmujemy następujące formaty plików: PDF, CDR, TIFF, TIF, JPG.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj.


  3. Jak przygotować pliki do druku?

    Wszelkie informacje jak przygotować pliki do druku znajdziesz tutaj


  4. W jaki sposób złożyć zamówienie Online?

    Po znalezieniu produktu, który chcesz zamówić i wybraniu właściwych parametrów po prostu wrzuć go do koszyka. W kolejnych krokach będziesz poproszony o dodanie pliku, uzupełnienie danych do dokumentu sprzedażowego i będziesz mógł wybrać jedną z naszych bezpiecznych płatności.


  5. Co się dzieję po złożeniu zamówienia?

    Po złożeniu zamówienia sprawdzamy poprawność pliku, który przesłałeś. W każdym przypadku otrzymasz informację e-mailem.  Jeśli plik będzie zawierał błędy, otrzymasz instrukcje jak go poprawić. W każdej chwili będziesz mógł sprawdzić stan swojego zamówienia w zakładce Moje konto.


  6. Kiedy są generowane faktury?

    Faktura generowana jest automatycznie po spakowaniu Państwa pracy. Wybierając fakturę elektroniczną mają Państwo możliwość pobrania jej w swoim panelu w zakładce "faktury do pobrania". Przy wyborze faktury papierowej zostanie ona dołączona do zamówienia i wysłana razem z paczką. Jeśli wysyłka odbywa się na inny adres niż dane księgowe to faktura wysyłana jest pocztą.


  7. Jak mogę podmienić pliki do zamówienia?

    W tym celu proszę przejść do zakładki "zamówienia", jeśli zamówienie zostało odrzucone mają Państwo możliwość podmiany pliku. Proszę kliknąć "wgraj plik" i podmienić na poprawny.


  8. Czy można przyspieszyć termin realizacji zlecenia?

    Terminy które Państwu oferujemy są bardzo krótkie. Prace wykonujemy zgodnie z terminem podanym przy danym zleceniu.


  9. Dlaczego nie można podmienić pliku w zamówieniu na naklejki?

    Zamówienie składane jest przez kreatora naklejek, który generuje podgląd potrzebny do działu produkcji. Standardowo odrzucony plik można podmienić jedynie w panelu klienta. W przypadku naklejek plik należy wgrać przez kreator – należy więc utworzyć nowe zamówienie.


  10. Mój nr NIP widnieje w państwa bazie. Jak mogę zmienić hasło?

    Należy zalogować się na konto – w zakładce ustawienia konta można zmienić hasło.


  1. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

    Przy każdym produkcie podany jest czas wysyłki. ( Przesyłki dostarczane są przez kuriera następnego dnia 99,9%. Max czas dostawy to 72h). Czas wysyłki zależy od godziny, w której złożysz kompletne zamówienie z poprawnym wynikiem sprawdzania pliku. Kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do systemu przewoźnika ( nr listu przewozowego), w którym sprawdzisz status przesyłki.


  2. Jakie są dostępne opcje dostawy?

    Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi ( UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER). Wszystkie opcje są darmowe.


  3. Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?

    Tak. W zakładce Moje konto znajdziesz adresy wysyłki, które możesz zmieniać do każdego zamówienia. Jedynie w przypadku promocyjnego zamówienia wizytówek (wizytówki za 1 zł) nie udostępniamy tej opcji.


  4. Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?

    To zależy od etapu, na jakim znajduje się Twoje zamówienie, w zakładce Moje konto znajdź zamówienie i sprawdź dostępność tej opcji. Jeśli nie ma Cię w domu aby odebrać przesyłkę, kurier zostawi zawiadomienie z podaną datą ponownego dostarczenia paczki lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie.


  5. Czy możecie wysłać moje zamówienie do innego kraju?

    Ceny podane w serwisie chromadruk.pl dotyczą tylko wysyłek na terenie Polski. Jeśli chcesz złożyć zamówienie i wysłać do innego kraju skontaktuj się z naszym działem handlowym
    (+48 68 3634132, +48 68 4750574, +48 68 3634134, +48 68 4772197).


  6. Jak będzie spakowane moje zamówienie?

    Zamówienia wysyłamy w opakowaniach z kartonu, zabezpieczone folią stretch. Na opakowaniu znajduje się list przewozowy.


  7. Co jeśli nie będzie mnie w domu w czasie dostarczenia przesyłki?

    Jeśli nie będzie Cię z w domu w momencie dostarczenia przesyłki, kurier zostawi kartkę w Twoich drzwiach z prośbą o kontakt w sprawie ponownego doręczenia przesyłki. Kurier podejmie przynajmniej dwie próby aby dostarczyć zamówienie.


  8. Chcę wysłać zamówienie na kilka adresów dostawy, gdzie to zaznaczyć?

    Aby móc wysłać zamówienie na kilka różnych adresów dostawy, zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Wówczas zostanie sporządzona wycena związana z dodatkowym podziałem nakładu oraz transportem.


  9. Chcę aby zamówienie zostało spakowane według mojej specyfikacji, gdzie to zaznaczyć?

    Zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym (opcja dodatkowo płatna).


  10. Co jeśli przesyłka zostanie odesłana do drukarni, ponieważ nie została odebrana?

    Czasami zdarza się, że otrzymujemy paczkę, ponieważ kurier nie był w stanie jej dostarczyć do klienta. Jeśli nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą w ciągu 30 dni - Twoje konto zostanie zablokowane, zostanie sporządzony protokół zniszczenia oraz nastąpi proces uregulowania zaległej płatności - jeżeli został wybrany typ płatności za pobraniem.


  11. Jak aktywować usługę gwarantowanego doręczenia / dostawy na sobotę?

    Usługę dodatkową należy włączyć w panelu klienta maksymalnie do piątku do godz 12:00. (dotyczy zamówień z piątkową datą wysyłki). Jeżeli nie masz możliwości wyboru usługi oznacza to, że dany kod pocztowy nie podlega danej usłudze.


  12. Czy mogę wybrać spedytora, którym chciałbym wysłać zamówienie?

    Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem : UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER. Ze względu na ograniczenia techniczne,nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej.


  13. Co to jest wysyłka anonimowa?

    Jeśli wybierzesz wysyłkę anonimową, Twój Klient otrzyma przesyłkę bez naszych oznaczeń i danych. W polu nadawca będą wpisane Twoje dane. Faktura zostanie wysłana do Ciebie pocztą lub będzie do pobrania w panelu klienta.


  14. Chciałbym nadać przesyłkę bez informacji o drukarni (anonimową), czy jest taka możliwość?

    Tak, wystarczy, że aktywujesz wysyłkę anonimową w panelu klienta uzupełniając adres dostawy w zakładce adresy dostawy. Twój Klient otrzyma przesyłkę bez naszych oznaczeń i danych. W polu nadawca będą wpisane Twoje dane. Faktura zostanie wysłana do Ciebie pocztą lub będzie do pobrania w panelu klienta.


  15. Czy jest możliwość rozdzielenia jednego zamówienia np. na 2 adresy wysyłki?

    Zlecenie wysyłane jest na jeden podany przez Państwa adres, nie rozdzielamy wysyłek na kilka adresów.


  16. Czy istniej możliwość wniesienia przesyłki do lokalu Odbiorcy.

    Tak. Wniesienie traktowane jest jako usługa dodatkowa, płatna za każde rozpoczęte 30 kg lub opakowanie.


  1. Jakie produkty mogę zamówić w chromadruk.pl?

    Oferujemy szeroką gamę produktów drukowanych: wizytówki, ulotki, plakaty, katalogi, notesy. Zobacz naszą pełną ofertę. Pamiętaj, że drukujemy wg Twojego pliku.


  2. Jak znaleźć produkt, którego szukam?

    Staraliśmy się, aby odnalezienie produktu było łatwe. Na stronie głównej znajdziesz wszystkie produkty, które oferujemy. Jeśli klikniesz w wybraną ikonę z produktem, będziesz mógł wybrać odpowiednie parametry ( format, grubość papieru, druk jedno lub dwustronny, opcje wykończenia itd.) Po wybraniu parametrów automatycznie pojawi się cena. Teraz wystarczy dodać do koszyka, aby finalizować zamówienie. Jeśli nie znasz gramatur papieru zamów nasz darmowy wzornik.


  3. W jakiej technologii drukuje chromadruk.pl?

    Jesteśmy pierwszą w Polsce internetową drukarnią offsetową. Drukujemy na nowoczesnych, japońskich maszynach z niezwykłą precyzją i kontrolą procesu druku.
    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadziliśmy do naszej oferty druk cyfrowy. Produkty drukowane w tej technologii oznaczone są niebieskim koszykiem ikona koszyk


  4. Co oznacza NFC?

    Z ang Near Field Communication ( komunikacja bliskiego zasięgu).
    Technologia tego typu użyta jest np w kartach płatniczych do płatności zbliżeniowych.


  5. Co oznaczają wizytówki z NFC?

    Z ang Near Field Communication ( komunikacja bliskiego zasięgu). Technologia tego typu użyta jest np w kartach płatniczych do płatności zbliżeniowych. Chroma oferuje umieszczenie między papierami MultiLoft chipu, umożliwiającego zapisanie danych, które zostaną odczytane po zbliżeniu do telefonu.
    Zobacz szczegóły


  6. Co mogę zapisać na wizytówce z NFC?

    Podczas procesu zamawiania wizytówek z NFC zobaczysz pop up, w którym zapiszesz 1 z 3 opcji
    1. Strona www
    2. Lokalizacja/Mapa dojazdu
    3. Wizytówka ( wszystkie dane z Twojej drukowanej wizytówki)
    Potrzebujesz inspiracji? Zobacz tutaj link do old.chroma.pl/wizytowkiNFC


  7. Jaki rodzaj papieru jest dostępny przy wizytówkach z NFC?

    Do wykonania wizytówek NFC wykorzystujemy wysokiej jakości ozdobny papier MultiLoft. Papier posiada certyfikat FSC. Wizytówka składa się aż z 3 warstw papieru i ma 925g! Micro chip umieszczany jest pomiędzy arkuszami. Do wyboru warstwy środkowej jest aż 10 kolorow. Zobacz


  8. W jakim formacie mogę zamówić wizytówki z NFC?

    Oferujemy 2 formaty: 85x55mm i
    90x55 mm
    Zobacz jak przygotować plik


  9. Ile kosztują wizytówki z NFC?

    Oferta jest dostępna pod linkiem:
    http://old.chroma.pl/druk/wizytowki-multiloft/8555/multiloftnfc/zolty/druk-dwustronny-kolorowy-44/1316779


  10. Jaki jest termin wykonania wizytówek z NFC?

    Wszystkie nasze produkty mają krótki termin realizacji.
    Na wykonanie Twoich wizytówek potrzebujemy tylko 2 dni!


  11. Czy mogę otrzymać próbki wizytówek z NFC?

    W tej chwili nie oferujemy próbek tego produktu.
    Możesz zamówić wzornik papierów, w którym jest Multiloft, papier z którego robimy wizytówki z NFC


  12. Jakie modele telefonów obsługują technologię NFC?

    Pełną listę telefonów kompatybilnych z NFC znajdziesz tutaj


  13. Co jeśli wizytówka z NFC, którą otrzymałem nie działa?

    Mamy nadzieję, ze to się nie wydarzy, przeprowadziliśmy rygorystyczne testy jakości tego produktu.
    Jeśli jednak coś się wydarzy, po prostu się z nami skontaktuj.


  14. W jaki sposób zmienić dane zapisane w mojej wizytówce?

    Należy ściągnąć ze sklepu Google Play odpowiednią aplikację, przy użyciu której można zaprogramować w inny sposób dane pola wizytówki. Wybierz aplikację


  15. Ile wynosi promień zaokrąglenia rogów w wizytówce.

    Promień zaokrąglenia wynosi 5 mm.


  16. Które rogi, w przypadku wizytówki z dwoma zaokrąglonymi rogami są zaokrąglone?

    Standardowo zaokrąglane są: lewy górny i prawy dolny róg. Na życzenie klienta możemy zaokrąglić dowolne rogi, również tylko jeden róg.


  1. Nie jestem zadowolony z zamówienia, co mam zrobić?

    W przypadku gdy zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz złożyć reklamację. W zakładce Moje konto znajdziesz miejsce, w którym poprosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.


  2. Czy mogę wstrzymać zamówienie?

    Jeżeli Twoje zamówienie znajduje się w dziale DTP można je cofnąć bez obciążenia dodatkowymi opłatami. W takiej sytuacji prosimy o ponowne wgranie i przekazanie zlecenia do druku.


  3. Zauważyłem błąd, jak mogę go poprawić?

    Jeżeli zamówienie jest już w procesie produkcyjnym i zostały wypalone płyty, można wstrzymać druk. Jednak do zamówienia doliczymy dodatkową opłatę (200zł netto dla druku 4/0 i 400zł netto dla druku 4/4). W przypadku większej ilości kompletów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.


Znajdź przesyłkę

Partner nowy pomysł

Poleć nas

Podoba Ci się portal? Poleć go innym!

E-mail adresata

Twój podpis

Wiadomość została wysłana.

Nieprawidłowy numer zamówienia lub przesyłki

zamknij