-
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Przy każdym produkcie podany jest czas wysyłki. ( Przesyłki dostarczane są przez kuriera następnego dnia 99,9%. Max czas dostawy to 72h).
Czas wysyłki zależy od godziny, w której złożysz kompletne zamówienie z poprawnym wynikiem sprawdzania pliku.
Kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki, otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do systemu przewoźnika ( nr listu przewozowego), w którym sprawdzisz status przesyłki.
-
Jakie są dostępne opcje dostawy?
Zamówienia wysyłamy firmami kurierskimi ( UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER). Wszystkie opcje są darmowe.
-
Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?
Tak. W zakładce Moje konto znajdziesz adresy wysyłki, które możesz zmieniać do każdego zamówienia. Jedynie w przypadku promocyjnego zamówienia wizytówek (wizytówki za 1 zł) nie udostępniamy tej opcji.
-
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
To zależy od etapu, na jakim znajduje się Twoje zamówienie, w zakładce Moje konto znajdź zamówienie i sprawdź dostępność tej opcji. Jeśli nie ma Cię w domu aby odebrać przesyłkę, kurier zostawi zawiadomienie z podaną datą ponownego dostarczenia paczki lub skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
-
Czy możecie wysłać moje zamówienie do innego kraju?
Ceny podane w serwisie chromadruk.pl dotyczą tylko wysyłek na terenie Polski. Jeśli chcesz złożyć zamówienie i wysłać do innego kraju skontaktuj się z naszym działem handlowym
(+48 68 3634132, +48 68 4750574, +48 68 3634134, +48 68 4772197).
-
Jak będzie spakowane moje zamówienie?
Zamówienia wysyłamy w opakowaniach z kartonu, zabezpieczone folią stretch. Na opakowaniu znajduje się list przewozowy.
-
Co jeśli nie będzie mnie w domu w czasie dostarczenia przesyłki?
Jeśli nie będzie Cię z w domu w momencie dostarczenia przesyłki, kurier zostawi kartkę w Twoich drzwiach z prośbą o kontakt w sprawie ponownego doręczenia przesyłki. Kurier podejmie przynajmniej dwie próby aby dostarczyć zamówienie.
-
Chcę wysłać zamówienie na kilka adresów dostawy, gdzie to zaznaczyć?
Aby móc wysłać zamówienie na kilka różnych adresów dostawy, zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Wówczas zostanie sporządzona wycena związana z dodatkowym podziałem nakładu oraz transportem.
-
Chcę aby zamówienie zostało spakowane według mojej specyfikacji, gdzie to zaznaczyć?
Zamówienie należy złożyć niesystemowo poprzez handlowca. Zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym (opcja dodatkowo płatna).
-
Co jeśli przesyłka zostanie odesłana do drukarni, ponieważ nie została odebrana?
Czasami zdarza się, że otrzymujemy paczkę, ponieważ kurier nie był w stanie jej dostarczyć do klienta. Jeśli nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą w ciągu 30 dni - Twoje konto zostanie zablokowane, zostanie sporządzony protokół zniszczenia oraz nastąpi proces uregulowania zaległej płatności - jeżeli został wybrany typ płatności za pobraniem.
-
Jak aktywować usługę gwarantowanego doręczenia / dostawy na sobotę?
Usługę dodatkową należy włączyć w panelu klienta maksymalnie do piątku do godz 12:00. (dotyczy zamówień z piątkową datą wysyłki). Jeżeli nie masz możliwości wyboru usługi oznacza to, że dany kod pocztowy nie podlega danej usłudze.
-
Czy mogę wybrać spedytora, którym chciałbym wysłać zamówienie?
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem : UPS, GLS, DPD, SIÓDEMKA, RABEN, DB SCHENKER. Ze względu na ograniczenia techniczne,nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej.
-
Co to jest wysyłka anonimowa?
Jeśli wybierzesz wysyłkę anonimową, Twój Klient otrzyma przesyłkę bez naszych oznaczeń i danych. W polu nadawca będą wpisane Twoje dane.
Faktura zostanie wysłana do Ciebie pocztą lub będzie do pobrania w panelu klienta.
-
Chciałbym nadać przesyłkę bez informacji o drukarni (anonimową), czy jest taka możliwość?
Tak, wystarczy, że aktywujesz wysyłkę anonimową w panelu klienta uzupełniając adres dostawy w zakładce adresy dostawy. Twój Klient otrzyma przesyłkę bez naszych oznaczeń i danych. W polu nadawca będą wpisane Twoje dane.
Faktura zostanie wysłana do Ciebie pocztą lub będzie do pobrania w panelu klienta.
-
Czy jest możliwość rozdzielenia jednego zamówienia np. na 2 adresy wysyłki?
Zlecenie wysyłane jest na jeden podany przez Państwa adres, nie rozdzielamy wysyłek na kilka adresów.
-
Czy istniej możliwość wniesienia przesyłki do lokalu Odbiorcy.
Tak. Wniesienie traktowane jest jako usługa dodatkowa, płatna za każde rozpoczęte 30 kg lub opakowanie.